skip to Main Content

پروفرما لوله‌های فولادی API 5L Seamless Line Pipe

لوله‌های API 5L Seamless Line Pipe:

لوله‌های API 5L نوعی از لوله‌های فولاد کربنی (کربن استیل) هستند که در صنایع نفت و گاز برای سامانه‌های لوله‌کشی خطوط انتقال نفت خام، گاز و دیگر فراورده‌های جانبی آن‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرند. این لوله‌ها طبق استانداردهای موسسه نفت آمریکا (API) ساخته می‌شوند و نسبت به بسیاری از لوله‌های فولادی دیگر که در ادامه موردبررسی قرار خواهند گرفت، در آن‌ها هم کنترل مواد به‌صورت دقیق‌تر انجام می‌شود و هم آزمودن‌های بیشتری برای کنترل کیفیت روی آن‌ها صورت می‌گیرد.

لوله‌های فولادی API 5L Seamless Line Pipeدر پایه‌های مختلفی تولید و استفاده می‌شوند که مهم‌ترین این پایه‌ها  A, B, X42, X46, X52, X56, X60, X65, X70, X80  هستند. این لوله‌ها هم به‌صورت بدون درز (مانیسمان) و هم به‌صورت درزدار (جوشی) در دو شکل درز مستقیم و اسپیرال از قطرهای ۱/۸ اینچ تا ۸۰ اینچ و گاهی تا قطر ۱۲۰ اینچ نیز تولید می­شوند. این لوله‌ها طبق استاندارد به‌صورت انتها رزوه‌ای نیز قابل‌تولید هستند.

شرکت فنی و بازرگانی بازارکوشان ایران با تجربه بیست و پنج ساله در صنعت فولاد و فلزات غیر آهنی و دارا بودن نمایندگی های معتبر کارخانجات تولید آهن و فولاد در اروپای کره جنوبی ؛ چین و غیره شما را در اخذ پروفرما لوله فولادی API 5L از این تولیدکنندگان و تامین کنندگان همراهی می نماید و این اطمینان را به شما می دهد پروفرما صادر شده همه مشخصات فنی و بازرگانی شما را داشته باشد و ریسک شما به حداقل برسد.

درخواست پروفرما لوله فولادی Seamless Line Pipe Seamless Line PipeAPI 5L

برای اخذ پروفرما لوله فولادی API 5L ، درخواست خود را برای ما از طریق ایمیل ارسال نمایید تا در اسرع وقت از منابع معتبر تامین کننده مورد نظر براى درخواست شما پيشنهاد قيمت ارائه گردد.

 

Back To Top