skip to Main Content

پروفرما لوله‌های استنلس استیل ASTM A312

لوله‌های استنلس استیل ASTM A312 :

لوله‌های استنلس استیل ASTM A312 نوعی از لوله‌های فولادی هستند که به دلیل وجود مقادیر بالای کروم و نیکل در ترکیب شیمیایی آن‌ها مقاومت خوبی در مقابل پدیده خوردگی دارند. وجود عنصر مولی بدن در ترکیب شیمیایی این فولادها همچنین باعث ایجاد استقامت بیشتر آن‌ها در دماهای بالا و دماهای پایین نسبت به فولادهای کربنی (کربن استیل) شده است. این لوله‌ها در پایه‌های مختلفی تولید می‌شوند که مهم‌ترین پایه‌های آن‌ها ۳۰۴، ۳۱۶ و ۳۲۱ است. این لوله‌های استنلس استیل ASTM A312 در بازار معمولاً بانام لوله‌های استیل نیز شناخته می‌شوند.

نکته‌ای که در مورد این لوله‌های استنلس استیل ASTM A312 وجود دارد این است که در بسیاری از مواقع جهت سهولت در عملیات جوشکاری و ماشین‌کاری لوله‌ها و قطعات فولاد ضدزنگ (استنلس استیل)، درصد کربن موجود در ترکیب شیمیایی آن‌ها را کاهش می‌دهند. این فولادها که مقدار کربن پایین‌تری دارند را فولاد ضدزنگ با درصد کربن کاهش‌یافته ( Low Carbon ) می‌نامند. برای مثال با کاهش % ۰۳/۰ از میزان کربن در جنس‌های ۳۰۴ و ۳۱۶ جنس‌های ۳۰۴L و ۳۱۶L حاصل می‌شوند که جوشکاری و ماشین‌کاری آن‌ها به خاطر کاهش این مقدار از کربن در ترکیب شیمیایی، به‌مراتب ساده‌تر است. بنابراین دو گرید ۳۰۴L و ۳۱۶L نیز از دیگر نمونه‌های فولاد ضدزنگ (استنلس استیل) هستند که کاربرد فراوانی در صنعت دارند.

شرکت فنی و بازرگانی بازارکوشان ایران با تجربه بیست و پنج ساله در صنعت فولاد و فلزات غیر آهنی و دارا بودن نمایندگی های معتبر کارخانجات تولید آهن و فولاد در اروپای کره جنوبی ؛ چین و غیره شما را در اخذ پروفرما لوله فولادی استنلس استیل ASTM A312 از این تولیدکنندگان و تامین کنندگان همراهی می نماید و این اطمینان را به شما می دهد پروفرما صادر شده همه مشخصات فنی و بازرگانی شما را داشته باشد و ریسک شما به حداقل برسد.

درخواست پروفرما لوله استنلس استیل ASTM A312

برای اخذ پروفرما لوله  استنلس استیل ASTM A312    ، درخواست خود را برای ما از طریق ایمیل ارسال نمایید تا در اسرع وقت از منابع معتبر تامین کننده مورد نظر براى درخواست شما پيشنهاد قيمت ارائه گردد.

 

Back To Top