skip to Main Content

پروفرما ورق فولادی نورد سرد

ورق فولادی با نورد سرد

در نورد سرد، هدف کاهش ضخامت ورق زیرفشار بسیار زیاد است. از ویژگی‌های این نوع نورد که معمولا در دمای اتاق و حداکثر تا ۲۰۰ درجه سانتی‌گراد انجام می‌شود می‌توان به افزایش سختی ماده موردنظر، افزایش نابجایی در ساختار کریستالی و افزایش تنش تسلیم اشاره کرد.

ابتدا ورق‌ها اسیدشویی شده و یک لایه اکسیدی از سطح ورق برداشته می‌شود درنهایت در فرآیند نورد، سرد می‌شود و حدود ۸۰ یا ۸۵ درصد کاهش ضخامت ورق خواهیم داشت. در تولید ورق نورد سرد فرآیند آنیل یا بازپخت وجود دارد که در دنیا به دو روش جعبه‌ای یا پیوسته انجام می‌شود.

ورق فولادی با نورد سرد

در دما و زمان مورد نیاز فرآیند آنیل اتفاق می‌افتد و ساختار دانه‌بندی فولاد به شکل اولیه برگشت داده می‌شود زیرا در فرآیند نورد این ساختارها به هم ریخته است. .

درنهایت پس از آنیل یک فرآیند نورد پوسته‌ای وجود دارد که در این فرآیند ورق‌ها از لحاظ ویژگی‌های مکانیکی و کیفیت ظاهر سطح و موج بررسی شده و عیوب آن برطرف می‌شود.

ورق فولادی نورد سرد ورق روغنی نیز نامیده می‌شود زیرا به دلیل حفاظت و جلوگیری از زنگ زدگی روی آن روغن محافظ زده می‌شود تا زمانیکه به‌دست مشتری می‌رسد از زنگ زدگی محافظت شود و به این دلیل به آن ورق روغنی نیز گفته می‌شود.

ویژگی مکانیکی یعنی استحکام ورق تولیدی. به عنوان مثال برای مشتریان صنعت خودرو ویژگی مکانیکی ورق‌ها اهمیت بیشتری دارد.

۱- نوارهای فولادی و همچنین ورق های فولادی با کربن کم

۲- ورق فولادی رنگ شده: کاربرد: سقف ساختمان و سازه های سقف، کیوسک، گاراژ، درهای انبار، ساندویچ پانل، کابینت، کانتینر، تراکتور، ماشین برقی و غیره

۳- فولاد ابزار

شرکت فني و بازرگاني بازارکوشان ایران با تجربه بیست و پنج ساله در صنعت فولاد و فلزات غیر آهنی و دارا بودن نمایندگی هاي معتبر کارخانجات تولید آهن و فولاد در اروپا ؛ كره جنوبي ؛ چين و غيره ؛ شما را در اخذ پروفرماى ورق فولادی نورد سرد از این تولیدکنندگان و تامين كنندگان يارى می نماید و این اطمینان را به شما می دهد پروفرما صادر شده همه مشخصات فنی و بازرگانی شما را داشته باشد و ریسک شما به حداقل برسد.

ورق فولادی با نورد سرد

درخواست پروفرما ورق فولادی نورد سرد

برای اخذ پروفرما ورق فولادی  نورد سرد ، درخواست خود را برای ما از طریق ایمیل ارسال کنید تا در اسرع وقت از منابع معتبر تامین کننده مورد نظر برای درخواست شما پیشنهاد قیمت ارائه گردد.

Back To Top