skip to Main Content

پروفرما جهت تامین و واردات لوله‌ AWWA C200

لوله‌های فولادی AWWA C200 

انجمن تأمین آب آمریکا ( American Water Works Association ) سازمانی است که اقدام به ارائه یک سری استانداردهای معتبر درزمینهٔ طراحی و ساخت سامانه‌های انتقال آب کرده است. لوله‌های فولادی که طبق استاندارد AWWA C200 ساخته می­شوند درواقع ازلحاظ جنس و متر یال ساخت دقیقاً مشابه پایه‌های پایین لوله‌های API و ASTM A53 هستند اما ازلحاظ ابعاد هندسی و رواداری های در نظر گرفته‌شده کمی متفاوت‌اند. بااین‌حال طبق استاندارد این لوله‌ها را می­توان از جنس‌های دیگری مثل ASTM A570، ASTM A36 و ASTM A139 نیز تولید کرد.

ابعاد هندسی این لوله‌ها طبق استاندارد AWWA C200 است که در سایزهای بزرگ‌تر از ۶ اینچ هم به‌صورت بدون درز (مانیسمان) و هم به‌صورت درزدار (جوشی) در دو شکل درز مستقیم و اسپیرال تولید می­شوند.

 لوله‌های فولادی AWWA C200

شرکت فنی و بازرگانی بازارکوشان ایران با تجربه بیست و پنج ساله در صنعت فولاد و فلزات غیر آهنی و دارا بودن نمایندگی های معتبر کارخانجات تولید آهن و فولاد در اروپای کره جنوبی ؛ چین و غیره شما را در اخذ پروفرما لوله‌ فولادی AWWA C200 از این تولیدکنندگان و تامین کنندگان همراهی می نماید و این اطمینان را به شما می دهد پروفرما صادر شده همه مشخصات فنی و بازرگانی شما را داشته باشد و ریسک شما به حداقل برسد.

لوله‌فولادی AWWA C200

درخواست پروفرما لوله‌ فولادی AWWA C200

برای اخذ پروفرما  لوله‌ فولادی AWWA C200    ، درخواست خود را برای ما از طریق ایمیل ارسال نمایید تا در اسرع وقت از منابع معتبر تامین کننده مورد نظر براى درخواست شما پيشنهاد قيمت ارائه گردد.

Back To Top