skip to Main Content

صدور پروفرما لوله‌های فولادی ASTM A333

کاربرد لوله‌های ASTM A333

 

لوله‌های ASTM A333 نوعی از لوله‌های فولادی هستند که برای کاربرد در دماهای پایین تا ۴۵- درجه سانتی‌گراد بسیار مناسب و کاربردی می‌باشند. درواقع به همین دلیل نیز این لوله‌ها را به نام لوله‌های کربن استیل دماپایین ( Low Temperature Carbon Steel _ LTCS ) نیز می‌شناسند.

لوله‌های استاندارد ASTM A333 شامل چندین گرید (۱, ۳, ۴, ۶, ۷, ۸, ۹, ۱۰, ۱۱) است که تعدادی از آن‌ها جزء لوله‌های کربن استیل و تعدادی نیز جزء لوله‌های فولاد آلیاژی دسته‌بندی می‌شوند. این لوله‌ها هم به‌صورت بدون درز (مانیسمان) و هم به‌صورت درزدار (جوشی) در دو شکل درز مستقیم و اسپیرال از قطرهای ۱/۴ اینچ تا ۴۸ اینچ تولید می­شوند.

 لوله‌های فولادی ASTM A333

شرکت فنی و بازرگانی بازارکوشان ایران با تجربه بیست و پنج ساله در صنعت فولاد و فلزات غیر آهنی و دارا بودن نمایندگی های معتبر کارخانجات تولید آهن و فولاد در اروپای کره جنوبی ؛ چین و غیره شما را در اخذ پروفرما لوله‌های فولادی ASTM A333 از این تولیدکنندگان و تامین کنندگان همراهی می نماید و این اطمینان را به شما می دهد پروفرما صادر شده همه مشخصات فنی و بازرگانی شما را داشته باشد و ریسک شما به حداقل برسد.

درخواست پروفرما

برای اخذ پروفرما   لوله‌های فولادی ASTM A333   ، درخواست خود را برای ما از طریق ایمیل ارسال نمایید تا در اسرع وقت از منابع معتبر تامین کننده مورد نظر براى درخواست شما پيشنهاد قيمت ارائه گردد.

Back To Top