skip to Main Content

تامین ورق فولادی و لوله فولادی و کویل فولادی

شرکت بازارکوشان ایران نماینده کارخانجات آسیایی و پیشنهاد دهنده انواع محصولات فولادی از چین، کره، آلمان و بلزیک می باشد. این شرکت آمادگی دارد انواع محصولات  ورق فولادی و لوله فولادی و کویل فولادی را در قالب صدور پرو فرما محصولات اصلی شامل موارد زیر می باشد:

پرو فرما انواع ورق فولادی با نورد گرم

پرو فرما انواع ورق فولادی با نورد سرد

پرو فرما انواع ورق های دریایی

پرو فرما انواع لوله فولادی

پرو فرما انواع نبشی، پروفیل و تسمه

پرو فرما کویل نورد گرم

پرو فرما کویل نورد سرد

پرو فرما کویل فولادی گالوانیزه

پرو فرما و سایر اقلام فلزی

صدور پروفرما لوله فولادی

این شرکت قادر به تامین  ورق فولادی و لوله فولادی و کویل فولادی به مقدار زیاد از انبارهای موجود و کارخانجات بزرگ اروپایی و آسیایی در قالب صدور پروفرما می باشد. انبارهایی که اقلام نگهداری می شوند به صورت کامل سرپوشیده می باشند. تکنسین های خبره در کار وجود دارند که نه تنها دارای بیش از یک دهه تجربه کاری می باشند، بلکه دارای بینش عمیق و روشن از شرایط تکنولوژی و روش ساخت در کارخانجات چینی و بازار چین دارند.

شرکت فنی و بازرگانی بازارکوشان ایران با تجربه بیست و پنج ساله در صنعت فولاد و فلزات غیر آهنی و دارا بودن نمایندگی های معتبر  کارخانجات تولید آهن و فولاد در اروپا ؛ کره جنوبی ؛ چین و غیره شما را در اخذ پروفرما ورق لوله و کویل فولادی از این تولیدکنندگان و تامین کنندگان یاری می نماید و این اطمینان را به شما می دهد پروفرما صادر شده همه مشخصات فنی و بازرگانی شما را داشته باشد و ریسک شما به حداقل برسد.

درخواست پروفرما ورق فولادی و لوله فولادی و کویل فولادی

برای اخذ پروفرما ورق فولادی و لوله فولادی و کویل فولادی ؛ درخواست خود را از طریق ایمیل برای ما ارسال فرمایید تا در اسرع وقت از منابع معتبر تامین کننده مورد نظر برای درخواست شما پیشنهاد قیمت ارائه گردد.

امیدواریم که تامین کننده و همکار تجاری شما در تامین  ورق ؛ لوله و کویل فولادی  مورد نیاز شما باشیم.

Back To Top