skip to Main Content

ورق های فولادی طرح دار

ورق های فولادی تحت استانداردهای خاصی تعریف می شوند که استانداردهای رایج در ایران معمولاً دین آلمان می باشد، سپس استاندارد ASTMآمریکا و استاندارد گوس روسیه به ندرت قابل استفاده می باشد.

 

ورق فولادی در بازار ایران در سایزهای ۲ در ۱ , ۲۵/۱ در ۵۰/۲ , ۵/۱ در ۳ و ۵/۱ در ۶ و ورق رول استیل در عرض های ۱ متر , ۲۵/۱ , ۵۰/۱ و ۲ متر مورد استفاده می باشد.

 انواع ورق فولادی شامل ورق فولادی ۳۰۴ , ورق فولادی ۳۱۶ , ورق فولادی ۲۰۱ , ورق فولادی ۳۲۱ , ورق فولادی طلایی , ورق فولادی آج دار (تا ضخامت ۵ میلیمتر) , ورق فولادی خش دار(تا ضخامت ۳ میلیمتر) روکش دار , ورق براق فولادی (تا ضخامت ۵ میلیمتر), و انواع دیگر میباشد که بنا بر نوع مصرف از ضخامت ۳۵/۰ الی ۱ میل بیشتر در مصارف دکوراتیو و نماسازی و تا ضخامت ۶۰ میلیمتر در مصارف صنعتی کاربرد وسیعی دارد .

ورق های فولادی طرح دار

ورق فولادی آج دار برای صنایع  راه پله های صنعتی، پل سازی، خودروسازی(وانت)، واگن سازی، کشتی سازی و اسکله سازی کاربرد دارد.

شرکت فنی و بازرگانی بازارکوشان ایران با تجربه بیست و پنج ساله در صنعت فولاد و فلزات غیر آهنی و دارا بودن نمایندگی های معتبر  کارخانجات تولید آهن و فولاد در اروپا ؛ کره جنوبی ؛ چین و غیره شما را در اخذ پروفرما ورق های فولادی طرح دار از این تولیدکنندگان و تامین کنندگان یاری می نماید و این اطمینان را به شما می دهد پروفرما صادر شده همه مشخصات فنی و بازرگانی شما را داشته باشد و ریسک شما به حداقل برسد.

ورق های فولادی طرح دار

برای اخذ پروفرما  ورق های فولادی طرح دار درخواست خود را از طريق ايميل براي ما ارسال فرماييد تا در اسرع وقت از منابع معتبر تامین کننده مورد نظر برای درخواست شما پیشنهاد قیمت ارائه گردد.

Back To Top