skip to Main Content

پروفرما برای تامین و واردات لوله‌ فولادی ASTM A106

لوله‌های ASTM A106 

لوله‌های استاندارد ASTM A106 نیز نوعی از لوله‌های فولادی کربن استیل هستند که مشابه لوله‌های ASTM A53 برای جوشکاری، خمش و سرمایش کاملاً مناسب‌اند و در سامانه‌های لوله‌کشی خطوط فرآیندی در پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌ها بسیار کاربرد دارند. درواقع تفاوت این لوله‌ها با لوله‌های ASTM A53 در این است که لوله‌های ASTM A106 به خاطر داشتن مقادیری از عنصر سیلیسیم در ترکیب شیمیایی خود برای دماهای عملکردی بالاتری نسبت به لوله‌های ASTM A53 مناسب‌اند همچنین اصلاح آلیاژی در فرایند ساخت مواد اولیه این لوله‌ها با دقت بیشتری انجام می‌شود. علاوه بر این لوله‌های ASTM A106 دارای یک گرید اضافی با استحکام بالاتر (گرید C ) نسبت به  لوله‌های ASTM A53 هستند.

استاندارد ابعادی برای ساخت این لوله‌ها نیز استاندارد ASME B36.10M است و تنها به‌صورت بدون درز (مانیسمان) در سایزهای ۱/۸ تا ۴۸ اینچ تولید می‌شوند.

شرکت فنی و بازرگانی بازارکوشان ایران با تجربه بیست و پنج ساله در صنعت فولاد و فلزات غیر آهنی و دارا بودن نمایندگی های معتبر کارخانجات تولید آهن و فولاد در اروپای کره جنوبی ؛ چین و غیره شما را در اخذ پروفرما  لوله‌ فولادی  ASTM A106 از این تولیدکنندگان و تامین کنندگان همراهی می نماید و این اطمینان را به شما می دهد پروفرما صادر شده همه مشخصات فنی و بازرگانی شما را داشته باشد و ریسک شما به حداقل برسد.

ASTM-A53-پروفرما-مانیسان

درخواست پروفرما

برای اخذ پروفرما    لوله‌ فولادی  ASTM A106   ، درخواست خود را برای ما از طریق ایمیل ارسال نمایید تا در اسرع وقت از منابع معتبر تامین کننده مورد نظر براى درخواست شما پيشنهاد قيمت ارائه گردد.

Back To Top