skip to Main Content

اخذ پروفرما شیرهای صنعتی- عملگر ( Actuator )

عملگر یا محرک در شیرهای صنعتی

بررسی عملگر در شیرهای صنعتی

عملگر ( Actuator ) در واقع همان نیرویی است که فرمان باز و بسته شدن کنترل ولو را اجرا میکند معمولا در صنعت اگر از شیرهای صنعتی و کنترل ولو بخواهیم در سیستم های اتوماتیک و ابزاردقیق و یا به صورت دقیق تر در لوپ های کنترلی استفاده کنیم باید تجهیزی باشد که فرمان الکتریکی از سیستم کنترل را به حرکت های مکانیکی و یا میزان تغییرات در حرکت کنترل ولو تبدیل کند و یا در بسياري از موارد نياز است كه شير به وسيله نيروي محركي غير از انسان، باز و بسته شود.
 اخذ پروفرما شیرهای صنعتی- عملگر ( Actuator )

کاربرد عملگر های مختلف در  شیرهای صنعتی- عملگر ( Actuator )

۱- زماني كه شير در فاصله دور قرار دارد و لزومي به حضور اپراتور جهت باز و بستن آن وجود نداشته باشد. معمولاً اين نوع شيرها دو حالته باز و يا بسته هستند كه به آنها Shut off valve مي گويند.
۲- در صنعت نياز است تا براي كنترل فرايند واحد و انجام صحيح عمليات دستگاه ها دبي سيال بصورت لحظه اي و با دقت بسيار زياد تغيير كند. به اين جهت از سيستم كنترل استفاده مي شود تا اين تغييرات را اعمال نمايد. براي آنكه سيستم كنترل بتواند شيرها را بصورت لحظ هاي و با دقت بالا كنترل نمايد، نياز به محرك دارد تا از طريق فرمان دادن به، درصد باز و بسته بودن شير را تغيير دهد. معمولاً شيرهاي كروي به عنوان شير كنترل مورد استفاده قرار مي گيرند.
 اخذ پروفرما شیرهای صنعتی- عملگر ( Actuator )
۳- زماني كه شيرها از حدي بزرگتر مي شوند ديگر باز و بسته كردن آ نها با نيروي انسان قابل انجام نمي باشد. به همين دليل از محرك استفاده مي شود.
در برخي از موارد به دلايل ايمني لازم است كه شير به سرعت باز يا بسته شود. در اينگونه موارد نيز از محرك براي باز و بسته كردن شيرها استفاده مي كنند. به اين نوع شيرها Emergency shut off valve یا ESV مي گويند. محرك ها يا Actuator ها ميتوانند نيوماتيك، الكتروموتور، هيدروليك و… باشند.

شرکت فنی و بازرگانی بازارکوشان ایران با تجربه بیست و پنج ساله در صنعت فولاد و فلزات غیر آهنی و دارا بودن نمایندگی های معتبر کارخانجات تولید شیرهای صنعتی در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی در اروپای کره جنوبی ؛ چین و غیره شما را در اخذ پروفرما شیرهای صنعتی- عملگر ( Actuator ) از این تولیدکنندگان و تامین کنندگان همراهی می نماید و این اطمینان را به شما می دهد پروفرما صادر شده همه مشخصات فنی و بازرگانی شما را داشته باشد و ریسک شما به حداقل برسد.

شیرهای صنعتی در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی

درخواست پروفرما  شیرهای صنعتی- عملگر ( Actuator )

برای اخذ پروفرما   اخذ پروفرما شیرهای صنعتی- عملگر ( Actuator )  ، درخواست خود را برای ما از طریق ایمیل ارسال نمایید تا در اسرع وقت از منابع معتبر تامین کننده مورد نظر براى درخواست شما پيشنهاد قيمت ارائه گردد.

Back To Top