skip to Main Content

درخواست پروفرما لوله‌های Steel Tubes BS 1387

لوله‌های Steel Tubes BS 1387 :

لوله‌های Steel Tubes BS 1387 نیز شبیه به لوله‌های DIN 2440 & 2441 بیشتر کاربرد ساختمانی دارند و در سامانه‌های بخار مورداستفاده قرار می‌گیرند. این لوله‌ها قابل رزوه شدن هستند و لذا در بازار هم به شکل دو سر ساده مناسب برای اتصال جوشی و هم به شکل دوسر رزوه همراه با یک پوشن اتصال جهت استفاده با اتصالات رزوه‌ای موجود هستند.

لوله‌های Steel Tubes BS 1387 تنها در نوع درزدار (جوشی) و در قطرهای ۱/۴ تا ۶ اینچ (DN = 8 – ۱۵۰) با سه کلاس وزنی سبک، متوسط و سنگین تولید می‌شوند.

پروفرما

شرکت فنی و بازرگانی بازارکوشان ایران با تجربه بیست و پنج ساله در صنعت فولاد و فلزات غیر آهنی و دارا بودن نمایندگی های معتبر کارخانجات تولید آهن و فولاد در اروپای کره جنوبی ؛ چین و غیره شما را در اخذ پروفرما لوله فولادی BS 1387 از این تولیدکنندگان و تامین کنندگان همراهی می نماید و این اطمینان را به شما می دهد پروفرما صادر شده همه مشخصات فنی و بازرگانی شما را داشته باشد و ریسک شما به حداقل برسد.

درخواست پروفرما لوله‌های فولادی  Steel Tubes BS 1387

برای اخذ پروفرما    لوله‌های فولادی Steel Tubes BS 1387 ، درخواست خود را برای ما از طریق ایمیل ارسال نمایید تا در اسرع وقت از منابع معتبر تامین کننده مورد نظر براى درخواست شما پيشنهاد قيمت ارائه گردد.

Back To Top