skip to Main Content

ارائه پروفرما ورق فولادی با آلیاژ کم

برای بررسی فولادهای کم آلیاژ مورد استفاده در ساخت مبدل حرارتی (Low Alloy Steel for Heat Exchanger Construction)، ابتدا باید به چرایی استفاده از این ماده پرداخت. مهم ترین فاکتور در انتخاب فولاد برای مخازن تحت فشار و مبدل های حرارتی،استحکام کششی، استحکام خزشی، چقرمگی شیار، جوش پذیری و عملیات حرارتی است.

به طور کلی ورق های فولادی نازک تر در ساخت مبدل حرارتی ترجیح داده می شوند زیرا:

– وزن کمتری دارند

– ساخت آن ها آسان تر است

– هزینه فونداسیون کمتری دارند

– به راحتی جوش داده شده، عملیات حرارتی، تنش زدایی و NDT می شوند.

– نصب آن ها آسان تر است

– استحکام خستگی بیشتری دارند.

– مقاومت در برابر شکست ترد دارند.

ورق های فولادی ضخیم تر ذاتا ضعیف تر هستند. افزایش ضخامت منجر به افزایش عیوب و در نتیجه رشد عیب و شکست ترد می شود. بنابراین استفاده از ورق های نازک فولادهای با استحکام بالا به استفاده از ورق های ضخیم تر فولادی ترجیح داده می شود.

ورق فولادی با آلیاژ کم

کاربرد ورق فولادی با آلیاژ کم : ساختمان کارخانه، مصارف عمرانی، ماشین آلات مهندسی در صنایع معدنی، حفاری، عمرانی مانند ابزار حفاری، بیل مکانیکی، بلدوزر، لودر، انواع جرثقیل و غیره:

Executive Standard

WYJ001-2004

Steel Grade

P20

ابعاد ورق ورق فولادی با آلیاژ کم : ضخامت: ۸ الی ۶۵۰ میلی متر، عرض ۱۵۰۰ الی ۴۰۲۰ و طول: ۳۰۰۰ الی ۱۸۰۰۰؛

 

پروفرما فولاد کم آلیاژ

شرکت فنی و بازرگانی بازارکوشان ایران با تجربه بیست و پنج ساله در صنعت فولاد و فلزات غیر آهنی و دارا بودن نمایندگی های معتبر  کارخانجات تولید آهن و فولاد در اروپا ؛ کره جنوبی ؛ چین و غیره شما را در اخذ پروفرما فولاد با آلیاژ کم از این تولیدکنندگان و تامین کنندگان یاری می نماید و این اطمینان را به شما می دهد پروفرما صادر شده همه مشخصات فنی و بازرگانی شما را داشته باشد و ریسک شما به حداقل برسد.

درخواست پروفرما ورق فولادی با آلیاژ کم

برای اخذ پروفرما  ورق فولادی با آلیاژ کم ، درخواست خود را از طریق ایمیل برای ما ارسال فرمایید تا در اسرع وقت از منابع معتبر تامین کننده مورد نظر برای درخواست شما پیشنهاد قیمت ارائه گردد.

Back To Top